Pages

قومی قرض ، اسلام ، حکمران اور عوام کی ذمہ داری National debt, Rulers, Islam and role of Pakistanis


پا کستا ن کے حکمران مسلسل  بین الاقوامی مالیاتی اداروں اور امیر ممالک سے ترقیاتی کاموں کے نام پر سود پر قرض لے رہے ہیں.کچھ کام ہوتے ہیں مگر زیادہ پیسہ کرپشن سے ینن کی جیبوں میں جاتا ہے. جس حرام مآ ل کو غیر ملکوں مینن کاروبار میں لگایا جاتا ہے یا بنکوں میں رکھا جاتا ہے. اس وقت کرپشن سے کماے دو سو ارب ٢٠٠ ڈالر باہر پڑے ہیں. قیمتی جائیدادیں لندن، دبئی وغیرہ میں سب کو معلوم ہیں.

سامراجی، نوآبادیاتی، اسلام دشمن طاقتیں خاص طور پر مسلمان اور تیسری دنیا کے  مما لک کے کرپٹ حکمرانوں کے زریعے عوام کو غلام بنانے کے لیے قرض، سود اور کرپشن    کو ہتھیار کے طور پر استمال کرتے ہیں. تا کیہ عوام اور وسائل پرمکمل کنٹرول حاصل ہو.     پاکستان پر پچھلے چھ سال میں بیرونی قرض دوگنا ہو گیا ہے .ایک اندازے کے مطابق اس وقت ہر پاکستانی فرد پر تقریبا پچھتر ہزار ٧٥٠٠٠ روپے کا قرض بمع سود واجب ادا ہے .

اسلام مینن  قرض ایک ایسا بڑا گناہ ہے کہ قرض کی ادائیگی ذمہ داری کے بغیر نماز جنازہ بھی نہیں ہو سکتی . حکمران سود پر قرض عوام کی مرضی کے بغیر لیتے ہیں. اب جبکہ عوام کوقرضوں کا  علم  ہو گیا ہے ان کی ذمہ داری ہے کہ حکومت کو فضول قرض لینے سے  منع کر یں ایسے حکمرانوں سیاست دانوں کوسپورٹ نہ کریں نہ ووٹ نہ دیں .
جو لوگ ان کرپٹ سیاست دانوں کو ووٹ دیں وہ اس جرم اور گناہ میں حصہ دار ہیں :
"جو شخص کسی نیکی یا بھلے کام کی سفارش کرے، اسے بھی اس کا کچھ حصہ ملے گا اور جو برائی اور بدی کی سفارش کرے اس کے لئے بھی اس میں سے ایک حصہ ہے، اور اللہ تعالیٰ ہر چیز پر قدرت رکھنے واﻻ ہے (قرآن ٤:٨٥سورة النساء)
کرپٹ حکمرانوں،ان کے مددگاروں کو سپورٹ کرنے والے کے لواحقین موت پر  ٧٥٠٠٠ ادا کریں ورنہ جنازہ نہ پڑھایا جائے .
اہل علم سے مزید رہنمائی حاصل کی جا سکتی ہے .
"The soul of the believer is attached to his debt until it is repaid for him” (At-Tirmithi no. 1079).
"Whoever takes the wealth of the people and he intends to pay it back, Allah will pay it back for him, and whoever takes it intending to waste it, Allah will waste him" (Al-Bukhari no. 2387).

* * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Humanity, Religion, Culture, Ethics, Science, Spirituality & Peace
Peace Forum Magazines
Over 1,000,000 Visits
* * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Traders in Power politics



In every society, there is a conflict between conservative tradition and modern ideas. Those who believe in old traditions want to preserve them and prevent any attempt made to replace them with new and modern values.
Agents of change belonging to different sections of society make efforts to dismantle the old structure and construct a society based on new ideas which could enhance their role and status. Among these, traders are the most active and vibrant agents of social change, which is why they are criticised and condemned by conservatives who wish to uphold the traditional system which provides them security and privileges.
Edmund Burke (d.1797), the conservative thinker of the 18th century and the author of Reflection of French Revolution (1790) critically examines the role of traders during the French Revolution. According to him, besides intellectuals, it was traders who contributed to the destruction of the old political and social institutions of France which preserved stability and peace.
Is modern day consumerism responsible for social change?
According to him, the aristocracy checked radical change and kept the old system in order. As the French traders helped the revolutionary forces to lessen the power of the church, the nobility and the king, French society became chaotic. The traders on the other hand were interested in change because it would open new venues of profit and benefit their commercial activities. Burke, however, did not consider the role of the French traders positive because their endeavours plunged the society into conflict.

Burke also accused the traders of the East India Company of using illegitimate ways and means to accumulate wealth pilfered from India. He pointed out that as the traders belonged to the lower social classes of England, they lacked the high qualities of the English aristocratic culture, which was primarily the reason that they committed crimes in India by making profits from illegal trade as well as accepting a lot of money as bribes from the Indian rulers.
When they came back to England with all the riches that they had accumulated in India, they polluted English politics by buying land and seats in the parliament. They destroyed the institutions of India and created a vacuum in politics which subverted the local values and norms and destabilised the political structure.
Burke, throughout his parliamentarian career, criticised the East India Company and its rulers. His approach towards the role of the traders remained negative and he regarded them as destroyers and not builders.
Adam Smith (d.1790) in his book Wealth of Nations also castigated the role of the East India Company. According to him, when a trading company ruled India with the help of a military force, its interest was limited to trade concessions. Since the company’s interest was to earn more profit, it consequently ruined the industry in the subcontinent and gave no advantage to the English society through its business. He concluded that whenever traders became rulers, they used political power for profit and not for the welfare of people.
Another intellectual who defended the conservative system was Justus Möser (d.1794) who was the inhabitant of a small German state, Osnabrück. He was skeptical about the new changes which came about as a result of the Industrial Revolution.
He was content with the old lifestyle in his small city where artisans manufactured things according to the local needs and shopkeepers sold commodities of daily use. There was no materialistic desire among people to have extra stuff that was not very useful to them.
However, after the industrial revolution, the situation rapidly changed. With mass production in factories, traders were interested in creating consumers for it. There was an invasion of traders in Osnabrück, who brought new products and sold them cheaply in the market. It greatly affected the traditional artisans and shopkeepers who failed to compete with the aggressive traders and they lost their profession as well as their income.
According to Möser, the village life changed when peddlers reached distant places to sell new products. To Möser, it was the end of the old world in which people had been happy and content with what the local artisans produced for their needs. The change increased material desires among people and transformed them into avid consumers.
In The History of Syedwala, Muhammad Ramzan describes how during the colonial period, a family in a village could live on Rs69 for a whole year, excluding the expense of wheat and daily use products. Life was simple and the desire for consumption was limited.
In the capitalist system, the approach is to attract people to buy new products. In the olden days, shopkeepers did not display their commodities and the customers could not see them openly so they bought what they needed. In the new system, the products are displayed to catch the attraction of the consumers and to create a desire for purchasing and ownership. People also enjoy window shopping as a pastime. The question arises as to whether consumerism is a positive change or is it disastrous for the common man who is constantly competing with others to consume the new product.
The process of globalisation can also be examined on the basis of past historical knowledge. As in the past, the industrial revolution wiped out the traditional artisan classes, similarly globalisation is destroying the local industry by importing cheap goods and commodities and transforming people from producers to consumers.
By Mubarak Ali, dawn.com

Political Reforms or Reconstruction سیاسی اصلاحات یا تعمیر نو؟


بلاشبہ فرد کی طرح قوم بھی نامیاتی وجود ہے‘ جو پیدائ اور عہد طفولیت سے لے کر لڑکپن کی عمر میں شناخت کے بحران اور پھر پختہ عمری و بلوغت کے مراحل سے گزرتی ہے؛ تاہم اگر سیاسی، معاشی، معاشرتی اور اخلاقی استواری و مضبوطی سے مملو ادارہ جاتی قوت کے ذریعے اس کی نشوونما اور پرورش و پرداخت درست طور سے نہ ہو تو یہ معذور و مفلوج انسانی جسم کے مانند پہلے جمود اور بے مقصدیت سے دوچار اور پھر زوال کا شکار ہو جاتی ہے۔ جس طرح انسانی جسم کا ایک عضو پورے جسم کی معمول کی کارکردگی پر اثر انداز ہوتا ہے‘ بالکل اسی طرح ایک ریاست کی صحت اور آسودگی کا دار و مدار بھی اس کے مختلف اجزا کے درست کام کرنے پر ہوتا ہے۔ ہمارے معاملے میں بدقسمتی یہ ہوئی کہ پاکستان ،بانی کی جلد وفات سے اپنے عہدِ طفولیت ہی میں یتیم ہو گیا اور اس کی مربوط و منظم فطری نشوونما کو مسدود کرنے والے نظام کی بدترین خامیوں اور اصول و ضوابط سے انحراف نے اسے صحت مند شباب سے محروم کر دیا۔ یہ ایسی سیاسی و آئینی لغزشوں اور معاشی ناکامیوں سے دوچار ہوا‘ جن کی مثال دنیا بھر میں نہیں ملتی۔ قائد اعظم ؒ کے بعد پاکستان سمت کے شعور سے محروم اور سیاسی دیوالیہ پن‘ نیز اخلاقی بنجر پن سے دوچار ہو گیا۔ یہ اپنے آپ کو ٹکڑوں میں منقسم کرنے لگا، ربع صدی سے بھی کم عرصے میں نہ صرف اپنا نصف حصہ گنوا دیا‘ بلکہ اپنی تخلیق کا جواز ہی کھو دیا۔
اپنی الم انگیز تقسیم سے حقیقی پاکستان غائب ہو گیا اور باقی ماندہ کو اس کے خود غرض، بدعنوان اور نااہل حکمرانوں نے سیاسی کھیل تماشوں کی سرزمین بنا ڈالا۔ کیسی ستم ظریفی ہے کہ جس ملک کو اس کے وجود میں آنے کے وقت ''بیسویں صدی کا معجزہ‘‘ قرار دیا گیا تھا اور جو مکمل طور پر جمہوری و آئینی جدوجہد کے ذریعے تخلیق ہوا تھا، اسے اب بھی حقیقی جمہوریت، معاشرتی انصاف اور تمام شہریوں کے مساوی حقوق کے لیے جدوجہد کرنا ہے۔ ہماری داستاں ایک ایسے معاشرے کی داستاں ہے جو گزشتہ 67 برس سے بے مقصد دائروں میں گھوم رہا ہے۔ ہم اپنے مستقبل کے حوالے سے عدم تیقن کے عالم میں یکے بعد دیگرے بحرانوں سے دوچار ہو کر تاریکی میں ٹامک ٹوئیاں مار رہے ہیں اور ایک قوم کی حیثیت سے ہم نے ایک مشترک مقصد کا شعور ،ہنوز حاصل کرنا ہے۔
ملک قومی تشخص کی تعین اور اپنی نسلی و لسانی اعتبار سے متنوع آبادی کے لیے ایک سیاسی نظام وضع کرنے کی پراگندہ کوششوں میں لگا ہوا ہے۔ پاکستان ایک ایسا ملک ہے جہاں بیس سے زیادہ زبانیں اور تقریباً 300 مختلف بولیاں بولی جاتی ہیں۔ یہ تنوع مزمن علاقائی تنائو اور صوبائی عدم ہم آہنگی کا باعث بنا‘ جس کے نتیجے میں قوم سازی کا عمل رکاوٹوں سے دوچار ہو گیا۔ دوسرے ترقی یافتہ اور ترقی پذیر ملکوں کے نظاموں کا جائزہ لیں‘ تو ہمیں معلوم ہوتا ہے کہ ہم وفاق کی ایک ایسی انوکھی مثال ہیں جس کا ثانی پوری دنیا میں کہیں نہیں۔ دنیا کے بیشتر بڑے اور درمیانی جسامت کے ملکوں میں انتظامی اکائیوں کے طور سے چھوٹے چھوٹے صوبے یا ریاستیں بنائی گئی ہیں۔ شاید پاکستان دنیا کا واحد ملک ہے جہاں نسل اور زبان کی بنیاد پر صوبے بنائے گئے ۔
پاکستان جیسی جغرافیائی جسامت اور آبادی والا کوئی بھی ملک اتنے کم اور اتنے بڑے صوبوں کا حامل نہیں ۔ حکمرانی کا کوئی بھی طریقہ غیر مساویانہ دروبست میں کارگر نہیں ہو سکتا۔ ہمیں اپنے وجودِ سیاسی کو خلقی خامیوں سے لازماً پاک کرنا ہو گا اور اس کے لیے ہمیں اپنے وفاقی ڈھانچے کو از سر نو تشکیل دینے کے علاوہ انتظامی اعتبار سے اتنے صوبے بنانا ہوں گے‘ جتنے کہ حکمرانی کے مقاصد کے لیے ضروری ہوں۔ ہمارا موجودہ صوبائی دروبست طویل عرصے سے عدم استحکام کی وجہ بنا ہوا ہے۔ یہ نہ صرف ملک میں ناقص حکمرانی اور بدعنوانی کو فزوں تر کر رہا ہے بلکہ وفاق کی تشکیلی اکائیوں میں عدم مساوات اور محرومی کا احساس بھی بڑھا رہا ہے۔ بلوچستان اور دوسرے نسبتاً چھوٹے صوبوں میں مسلسل ''پنجابی غلبہ‘‘ تصور کی جانے والی صورت حال نیز اختیارات اور وسائل کی غیر مساوی تقسیم کے خلاف زیر سطح شدید کبیدہ خاطری موجود ہے۔ ماضی قریب میں نسلی یا لسانی بنیادوں پر مزید صوبے بنانے کے مطالبے کیے جا چکے ہیں۔ اگر یہ رجحان برقرار رہا تو ہمارے پاس ایک ایسا ڈھیلا ڈھالا وفاقی ڈھانچہ بچ رہے گا‘ جہاں خود غرض، نامطمئن اور بدعنوان سیاست دان ملک میں تباہی برپا کیے رکھیں گے۔ یہ نظام بے بسی اور بے اختیاری کی کیفیت پیدا کرنے کے لیے وضع کیا گیا تھا، جس سے ہم دوچار ہو چکے ہیں۔ زمینی سرحدیں از سر نو کھینچنے اور آبپاشی کی نہروں اور معاون نہروں کے رخ از سر نو متعین کرنے سے بچنے کی غرض سے بہترین حل یہ ہو گا کہ موجودہ ڈویژنل کمشنریوں کو صوبوں میں بدل دیا جائے‘ جن کی سربراہی کسی موزوں خطاب کے حامل منتخب انتظام کاروں کو سونپ دی جائے۔ ملک کو صوبوں کی شکل میں چھوٹی انتظامی اکائیوں میں بانٹنے سے ہم نہ صرف علاقائی تلخیاں اور بے اطمینانی مٹا دیں گے بلکہ مقامی اور موثر اور اہل حکمرانی کو بھی یقینی بنا دیں گے۔ نئے صوبوں کی انتظامیہ کو منتخب کونسلوں پر مشتمل ہونا چاہیے جن کا سربراہ عوام کا منتخب کردہ ہو جس کی معاونت کے لیے پیشہ ور افسر شاہی موجود ہو۔ صوبائی اسمبلیاں، وزراء اعلیٰ، کابینائیں اور صوبوں میں اس وقت موجود بڑے سیکرٹریٹ جیسے سیکرٹریٹ نہیں ہونا چاہئیں۔ اس طرح ہمارے سیاسی نظام کے معروف فالتو حصے کی کم از کم ایک بڑی پرت ختم ہو جائے گی‘ جس سے ہونے والی بہت بڑی بچت عوام کی بہتری کے لیے براہ راست دستیاب ہو جائے گی۔
وفاقی حکومت کو چاہیے کہ صرف دس بارہ وزراء رکھے جو دفاع ، معیشت، تعلیم، خارجہ امور، قومی سلامتی، تجارت، مواصلات، انصاف اور قانون جیسے اہم شعبوں کے لیے قومی پالیسیاں بنانے کے ذمہ دار ہوں۔ باقی تمام امور و معاملات نئی صوبائی اکائیوں کو سونپ دیے جانے چاہئیں‘ جو اپنی حدود میں واقع اضلاع کی مدد کرتے ہوئے ،عدالتی اور بجٹ سے متعلق امداد سمیت پالیسی معاملات پر مرکزی حکومت سے رابطے میں رہتے ہوئے براہ راست نگرانی اور رابطے کا کردار ادا کرنے کی ذمہ دار ہوں گی۔ 
حکمرانی کی بنیادی اکائی موجودہ اضلاع ہونا چاہئیں۔ ہر ضلع کا سربراہ اہلیت کے مجوزہ معیار پر پورا اترنے والے عوام کے منتخب کردہ شخص کو ہونا چاہیے، جو تمام مقامی سطحوں پر چھوٹے منتخب اداروں کی مدد سے کام کرے۔ ہمیں بیوروکریسی کے دیو قامت ڈھانچوں کی ضرورت نہیں۔ اس کی بجائے مقامی سطح پر غذا، رہائش، تعلیم، صحت، سلامتی اور انصاف جیسی شہریوں کی بنیادی ضروریات پوری کرنے کے لیے کافی وسائل مہیا کر کے ''ضلعی حکومتوں‘‘ کو مضبوط بنایا جانا چاہیے اور ان کی اچھی کارکردگی یقینی بنانے کے لیے نگرانی کا ایک موثر میکانزم وضع کرکے انہیں جواب دہ بنایا جانا چاہیے۔
ہم ''مزاجاً‘‘ ایسی قوم ہیں‘ جو صدارتی نظام پسند کرتی ہے؛ چنانچہ پارلیمانی نظام لازماً ترک کر دیا جانا چاہیے‘ جسے ہم کبھی اس کی روح کے مطابق نافذ کر ہی نہیں سکے۔ بالغ رائے دہی کی اساس پر استوار ایسا ''صدارتی‘‘ نظام ہمارے لیے موزوں ہے‘ جسے پاکستان کی ضرورتوں کے پیش نظر وضع کیا گیا ہو۔ ہمارے لیے متناسب نمائندگی کا نظام بھی بہتر ہو گا جو سیاسی جماعتوں کو حاصل ہونے والے عوام کے ووٹوں کے تناسب سے قومی مقننہ میں ان کی نمائندگی یقینی بنائے۔ اس طرح غیر جاگیردارانہ، غیر اشرافیہ تعلیم یافتہ درمیانے طبقے کے لوگوں کو منتخب اسمبلیوں تک رسائی حاصل ہو گی۔ ملک میں حقیقی جمہوری کلچر پروان چڑھانے کے لیے ہماری سیاسی جماعتوں کو بھی لازماً جمہوری قالب میں ڈھلنا چاہیے۔ سیاسی جماعتوں میں نسل در نسل موروثی قیادت پر لازماً امتناع عاید ہونا چاہیے اور سیاسی جماعتوں میں خفیہ رائے شماری کے تحت انتخابات کو بھی قانوناً لازمی قرار دیا جانا چاہیے۔ اختیار و اقتدار ناجائز طریقوں سے ہتھیا لینے والے پرانے غاصبوں سے چھٹکارا پانے کے لیے موجودہ فرسودہ نظام میں بلاتاخیر مؤثرتبدیلی لائی جانی چاہیے۔ عقل و خرد اور بے غرضی کو ہمارے لیے معیار ہونا چاہیے۔ یہی وقت ہے کہ ہم خود غرضی اور تنگ نظری پر مبنی سوچوں سے بالاتر ہو کر حقیقی سیاسی، معاشی، عدالتی، تعلیمی، انتظامی اور زرعی اصلاحات کے ذریعے نظام میں تبدیلیاں لائیں۔ نئے پاکستان کے لیے خواب غفلت سے جگانے والی ایک واضح اور اونچی آواز پہلے ہی بلند کی جا چکی ہے۔ نہ تو چہرے بدلنے کا کچھ فائدہ ہو گا اور نہ ہی محض انتخابات کے انعقاد سے کوئی فرق پڑے گا۔ نظام کو لازماً بدلنا ہو گا۔ حقیقت میں ضرورت اس امر کی ہے کہ پاکستان کی تشکیل نو اس طرح کی جائے جس طرح قائد اعظم ؒ نے سوچا تھا یعنی نسلی اور لسانی لیبلوں اور فرقہ وارانہ و علاقائی عدم ہم آہنگی سے آزاد پاکستان۔
(شمشاد احمد سابق سیکرٹری خارجہ )dunya. com
  مزید مطالعہ کریں
پاکستان بچاؤ Save Pakistan & Save Pak Army 

Save Pak FB

FrontPage صفحہ اول WakeUp Pakistan! جاگو پاکستان

پاکستان آزادی سے اب تک : کیا کھویا ، کیا پایا؟

Pakistan’s Quagmire پاکستان - امن اور ترقی کا راستہ

Rise and fall of Nations – Law of Quran
 قرآن کا قانون عروج و زوال اقوام

Wakeup Call... Big trouble ahead! New wave of terror in offing: New Taliban, JuD?





In 80s Afghan Mujahdeen were financed, trained and equipped by CIA with assistance by Pakistan Saudi Arabia and allies to defeat USSR. Islamic concept of  Jihad was used as motivating force to recruit free soldiers & financiers [like Osama bin Laden] form all over the Muslim world. After defeat of USSR they were abandoned, left to fight among themselves for power and plunder. Al Qaida, Taliban were born, 911 happened and rest is history. Pakistan suffered over 50,000 deaths by terrorists Takfiri, Pakistani Taliban. ISIS, DAESH in Middle East is an other offshoot. One lesson is  very clear, the stateless militant groups supported to gain political & military objectives are Frankenstein,, the monster which ruins its mentor. JuD apparently is useful organisation with good social work record, however it is accused of supporting Jihad in Kashmir with covert official patronage, the charge denied. [One fails to comprehend the unprecedented expansion of this organization, right under the nose of government?] Its criticism of un-Islamic political system  and political stance on various national and international issues is very clear, though it pretends not to be a political party. While the ground is prepared it can enter the political arena at any convenient time. The people of Pakistan provide donations and charity to religious organizations, but they do not consider them for vote in elections. In frustration they may switch to militancy, a common experience of past. JuD has big following all over Pakistan, especially in Punjab. Any switch will have disastrous consequences,
~~~~~~~~~~~~


But hang on a second, what was that going on in Lahore? Was that the pecking order being reasserted? Was Imran effectively being told, yeah, thanks for all your help, but we’ll take it from here?
For all their talk, the boys are silent on the original besties, the ones with fighting India and freeing Kashmir as their reasons for being.
For there was the JuD running around the provincial capital of the most politically important province in the land, acting as if it owned the city. All black and white flags with swords and speakers that could put a rock concert to shame.
On the very day that Imran was supposed to be using to try and topple the government again. Pause and think about that for a moment: the JuD, née LeT, had plans in Lahore to which the business of toppling a government had to take a back seat.
You can imagine the TTP muttering to itself, we wouldn’t have bothered with Fata if we had known we could have had Punjab.
And that’s the problem: for all their talk, the boys are silent on the original besties, the ones with fighting India and freeing Kashmir as their reasons for being.
Which leaves you and me having to figure out on our own what kind of Pakistan the chief has in mind when he says all militants will be eliminated, but in that very week Lahore is taken over by the JuD.
So, what’s going on?
There are three possibilities. The obvious is: they don’t see LeT — throw in the Hizb and Jaish and a few others — as a problem. Militancy only became a problem because a) indiscipline broke out and b) they turned their guns on us.
But the Kashmir folk are relatively disciplined and have no interest in biting the hand that feeds it. Because they’re a different category, because they don’t belong in the militancy column, there’s no point trying to conflate issues or confuse them. Flat-out denial, then, is one possibility.
Possibility two is that the silence is less because of affection and more because of confusion. If you cut them loose, then what? If you decapitate the leadership, what kind of other risks are you unleashing?
It may be easy enough to scoff at this option — we created the monster and the monster still heeds our every call and yet we try and pretend that we’re really scared of the monster — but it is worth exploring.
Because, while the world may be incredulous, the truth is that often our boys’ policies are rooted in fear, not the machismo we project.
Factor in the latest from India too. With Modi stamping his feet in India and eyeing a slice of the pie in Kashmir, the Kashmir folk here can’t be kept muzzled. For keep them muzzled now and they lose all their credibility. And there’s nothing quite like a militant group without credibility.
So even if the boys themselves wanted to keep them muzzled, now was not the time to push too hard. (Conversely, maybe some of the boys felt that by trotting out the proxies a dismissive Modi can be incentivised to act a little more humble.)
The third option is loopy, but with promise (if you’re not particularly perturbed by a right-wing Pakistan with roots in militancy): mainstream them. Encourage them to run around and market their appeal and simultaneously nudge them to get into the politics game.
They’re too big to ask them to wrap up and go home. They’re too organised to expect them to give it all up suddenly. They’ve got too wide a network to hope they’ll call it quits. So why not encourage them to redirect their energy? And there’s nothing like politics to dissipate energy.
See how that works? Militants with guns that are firing here get eradicated; militants with guns that are silent but pointed in the right direction get to go into politics. For everyone else, normality ensues. Who says the boys don’t have a plan?
Expect, if you look at the three options masquerading as plans, what we’re really left with is: denial, fear and flat-out crazy. Welcome back, boys.
Excerpts from "What strategy?", by Cyril Almeida, dawn.com , cyril.a@gmail.com , Twitter: @cyalm


Hafiz Muhammad Saeed (حافظ محمد سعید; born 1948) is the amir of Jama'at-ud-Da'wah, which operates mainly from Pakistan and has had sanctions placed against it as a terrorist organisation by the United Nations.

The organisation is banned as a terrorist organisation by India, the United States, the United Kingdom, the European Union, Russia and Australia. India considers him one of its most wanted terrorists because of his alleged ties with Lashkar-e-Taiba and its involvement in attacks against India, and Saeed is listed on the NIA Most Wanted list. The United Nations declared Jama'at-ud-Da'wah a terrorist organisation in December 2008 and Hafiz Saeed a terrorist as its leader.In April 2012, the United States announced a bounty of $10 million on Hafiz Saeed, for his alleged role in the 2008 Mumbai terror attacks. Since 2008, various Indian politicians have demanded that Saeed be handed over but there is no extradition treaty between the two countries.

Hafiz Saeed pleaded innocence and claimed that he has no links with LeT and that India has no evidence and no real proof behind their allegations. Pakistani officials said that Saeed was helping in identification and rehabilitation of former militants. Currently, he lives in Lahore, Pakistan in a "fortified house, office and mosque" that is guarded by Pakistani police and his supporters.He gives interviews to Western media, including the New York Times newspaper.
Cooperation with Islamabad:
In keeping with Pakistani establishment's wishes, Lashkar has been keeping focus on India and Saeed is among those who are thought to have helped Pakistan in capturing important al-Qaeda members like Abu Zubaydah. Senior Pakistani officials have said that Saeed is helping in de-radicalization and rehabilitation of former extremists and that security is being provided to him because he could be targeted by militants who disapprove of Saeed's co-operation with Islamabad.
Pakistani Government:
Hafiz Saeed has criticised Pakistani leaders and has stated that they should aspire to be more like British Prime Minister David Cameron and London Mayor Boris Johnson. He had declared his admiration for the British Conservative Party along with several Tory MPs when he lodged a petition to the Lahore High Court calling for public officials in Pakistan to tone down their privileged lifestyles. According to The Daily Telegraph, Saeed wrote in the petition that while Pakistan's political elite were 'living like kings and princes in palatial government houses,' Britain's prime minister lived in a 'four-bedroom flat.' He added, 'When the sun never set on the British Empire, the chief executive of that great country lived in the same house of a few marlas in a small street. That is truly Islamic, that is like following the Sunnah of the Holy Prophet.'
Indian Government:
In January 2013, India's then Union Home Minister Sushil Kumar Shinde's released a statement on the alleged existence of Hindu terrorism as well as the existence of Hindu terror camps on Indian soil, being run and organised by the BJP and the RSS.As a result, Lashkar-e-Taiba and Jamaat-ud-Dawa welcomed Shinde's statements and congratulated him for admitting the existence of Hindu terrorism. Hafiz Saeed demanded that the United States take serious notice of this statement by the Indian home minister regarding Hindu terrorist camps in India. "The US should now carry out drone attacks on these terror camps in India," Saeed said.
Responding to a question about the nuclear warning issued by Indian authorities in Jammu and Kashmir after the 2013 India–Pakistan border incidents, Saeed said that in case of a nuclear war between India and Pakistan, India should rather distribute nuclear safety pamphlets in Delhi, Mumbai and Calcutta rather than in Kashmir.
[Source: http://en.wikipedia.org/wiki/Hafiz_Muhammad_Saeed]

JAMAT-UD-DAWA PAKISTAN ......... AIK JAIZAA , AIK TAARUF
This video gives a brief view of what JAMAT-UD-DAWA PAKISTAM actually is and what it actually does. Simply believe in Serving Allah and the humanity, love it and no one ever leaves what he loves. [Lahore Media Cell JUD PAKISTAN]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SHOW OF STRENGTH 
By Amjad Mahmood 

`BE patient, you the people of God. You are here to please Allah Almighty and not for enjoyment.

So bear with fortitude the inconvenience of waiting for your turn,` Ehsanullah, a fourth-year medical college student, consoled those queuing outside the venue for the Jamaatud Dawa`s two-day ijtema (congregation) on the sprawling lawns of Minar-i-Pakistan.

The participants were getting impatient as they waited in long queues at the five entrances to the venue, where JuD emir Hafiz Muhammad Saeed had begun his address at the concluding session.

The ijtema was an annual activity until the party, then named Lashkar-e-Taiba, was banned in 2002 after an attack on the Indian parliament allegedly carried out by its henchmen. From the ashes of the LeT (claimed to have since beenconfined to Kashmir) emerged Jamaatud Dawa. For the first time, the event was being held in the Punjab capital since the inception of the outfit in the mid-1980s, and after a break of almost 12 years.

Security arrangements were extraordinarily tight as organisers feared threats especially to the party`s leadership, which openly advocates jihad in Kashmir. Besides 4,000 policemen, at least 15,000 volunteers were on duty. One had to cross three security rings besides passing through a long makeshift bazaar to reach the designated spot for male participants. Tighter security measures had been taken for the adjacent but separate area for burqa-clad female activists who, the organisers said, constituted a third of the total number of participants.

JuD spokesman Yahya Mujahid claimed they had prepared food for 400,000 people for dinner with the help of 2,500 cooks at the kitchen set up on the site but the arrangements proved inefficient. The local cadre had to be mobilised to arrange for more food from nearby eateries.

Most participants came from rural backgrounds, and it was hard to spot anyone without a beard. Though consisting largely of illiterate or semi-literate youth, many students, including those from engineering universities and medical colleges were present.

Hafiz Saeed is a former faculty member of the University of Engineering & Technology, Lahore, and many UET graduates like Naveed Qamar hold key positions in the outfit.

Motivated by `religious zeal and fervour`, they had turned up to get training for Jihad. Naeemur Rehman, an IT expert, explained this as `academic` training through lectures and sermons, and not military instruction. The gathering of people with similar thinking inhundreds of thousands at one place also infused a new spirit of determination among the activists, he added.

Ilyas Salfi, a law graduate, argued that jihad was not confined to armed struggle but extended to helping those in distress through lawful means. The JuD`s rescue and relief work during the 2005 earthquake (recognised by the UN), after the 2010 floods and later, and in the recent Thar crisis through its social welfare activities under the banner of Falah-i-Insaniyat Foundation were examples of jihad, he said.

Two Hindus from Sindh and a Christian impressed by JuD`s relief activities embraced Islam at the ijtema.

Notwithstanding its welfare activities, the group is banned by the US, the EU, India and Russia as a terrorist organisation. In June 2014, Washington declared JuD an LeT affiliate and announced head money for Hafiz Saeed and Abdur Rahman Makki, JuD`s political wing chief and Saeed`s brother-in-law.

Unlike the festive atmosphere of the earlier rallies of the Pakistan Awami Tehreek and Pakistan Tehreek-i-Insaf at the same place a few weeks ago, the JuD congregation was a serious affair. In a show of equality and non-discrimination, leaders and participants sat on carpets and mats; there was no chair for anyone, except a couple of security guards.

One heard the chants of `Allah-o-Akbar`, instead of party songs played by DJ Butt. An organiser said a principal objective was to show that the religious parties were a force to be reckoned with and that if secular parties (a reference to the PTl and PAT) could attract crowds at their `dance and song` gatherings, the JuD could draw larger crowds motivated by their desire to establish Islam`s supremacy.

An insider claimed that the outfit was to organise the event at its headquarters in Muridke and the sudden decision to change the venue was taken two weeks before so that the congregation could be seen `as a response to the public meetings of secular parties`. He also hinted at the forging of a new religious alliance.

JuD spokesman Yahya Mujahid defended the decision to change the venue, saying Muridke could not accommodate so many people and that the provision of food and sanitation facilities in Lahore was much easier. He also said they tried to benefit from the arrangements the Jamaat-i-Islami made for its ijtema 10 days ago.

The outfit, like other Jihadi and religious organisations, collects donations round the year, particularly zakat during Ramazan and hides of animals on Eidul Azha, to meet the expenses for its anti-India and pro-jihad campaigns. To cover the costs of the ijtema, participants were asked to donate generously in cash and kind. `Please leave behind your beddings, blankets and shawls for the mujahideen. Your donations will earn you a higher place in the hereafter,` echoed the announcement made at the conclusion of the congregation. And most participants obliged.
http://epaper.dawn.com/DetailImage.php?StoryImage=07_12_2014_016_005

Related:

  1. http://en.wikipedia.org/wiki/Hafiz_Muhammad_Saeed
  2. http://jamatdawa.org/en/
  3. https://lubpak.com/archives/tag/jamaat-ud-dawa-jud-and-lashkar-e-taiba-let
  4. http://takfiritaliban.blogspot.com/
  5. Pictures gallery: http://goo.gl/r21Qjs
  6. Videos: http://goo.gl/pNzx8y

Hafiz Saeed Exclusive Interview on Maazrat Kay Saath ...

tune.pk/.../hafiz-saeed-exclusive-interview-on-maazrat...

India's most wanted - Hafiz Saeed - Video Dailymotion



  1. www.dailymotion.com/.../x182mk7_india-s-most-w...

    Dec 6, 2013
    Watch the video «India's most wanted - Hafiz Saeed» uploaded by Awesome Videos on Dailymotion.

Hafiz Saeed interview live with ved prakash vaidik exclusive ...

tune.pk/.../hafiz-saeed-interview-live-with-ved-prakash...

کرپشن… اُمّ الخبائث



جو شخص کرپشن کو پاکستان کا سب سے بڑا مسئلہ نہیں سمجھتا وہ یا تو پرلے درجے کا احمق ہے یا خود کرپٹ ہے۔ اس کے لیے بہترین نام اُمّ الخبائث ہے یعنی ساری خباثتوں کی ماں۔ پہلے بھی عرض کیا جا چکا ہے کہ اس کی کئی قسمیں ہیں۔ دونوں برادرانِ اسلام اپنی سیاسی مشہوری کے لیے اس غریب قوم کا جو کروڑوں روپیہ اتنی بیدردی سے اُڑا رہے ہیں یہ بھی کرپشن کی ایک قسم ہے۔ حال ہی میں صنعت کار اور تاجر طبقے کو جو پانچ سو ارب روپے کی ٹیکس چھوٹ دی گئی ہے اسے کرپشن کے علاوہ اور کیا نام دیا جا سکتا ہے‘ اور یہ وہ طبقہ ہے‘ ٹیکس دیتے وقت جنہیں باقاعدہ موت پڑتی ہے اور جن کے اثاثے اور جائیدادیں دن دگنی رات چوگنی ترقی کر رہی ہیں۔ اب آپ خود حساب لگا کر دیکھ لیں کہ ان پانچ سو ارب روپوں سے کتنے کالج‘ سکول اور ہسپتال تعمیر کیے جا سکتے ہیں جبکہ صرف لائن لاسز کا سالانہ نقصان ایک ہزار ارب روپے ہے۔ حکومت اگر اس طرف توجہ دے سکے تو اس سے کم از کم پانچ سو ارب روپے کے نقصان کا ازالہ تو ہو سکتا ہے لیکن بجلی اور گیس چوروں میں بھی یہی طبقہ سب سے آگے ہوتا ہے اور انہیں پوچھنے والا کوئی نہیں کیونکہ پنجابی کے ایک محاورے کے مطابق بھینسیں بھینسوں کی بہنیں ہوتی ہیں۔ قصہ مختصر ناجائز مراعات دینا اور لینا دونوں کرپشن کی ذیل میں آتی ہیں۔ 
پھر‘ بدحکومتی جو کرپشن کی بدترین قسم ہے‘ ہر طرف عروج پر نظر آتی ہے۔ دونوں بڑی جماعتوں نے بیوروکریسی میں بھی اپنے اپنے گروپ بنا رکھے ہیں جنہیں اپنے ڈھب پر لانے اور رکھنے کے لیے ہر حربہ استعمال کیا جاتا ہے۔ موجودہ وفاقی اور ہماری صوبائی حکومت کا یہ خاص سٹائل ہے کہ ہمیشہ جی حضوریوں ہی کی دال ان کے ہاں لگتی ہے اور جو بھی افسر قانون اور آئین کے حوالے سے ان کے غلط احکامات ماننے سے سرتابی کرے‘ اُسے نہ صرف کھڈے لائن لگا دیا جاتا ہے بلکہ ہر طرح سے ذلیل و رسوا بھی کیا جاتا ہے۔ محمد علی نیکوکارہ اور طارق کھوسہ سمیت اس کی بیسیوں مثالیں پیش کی جا سکتی ہیں۔ اس طرزِ عمل سے ماتحت افسروں کو بھی یہی پیغام ملا ہے کہ ہاں میں ہاں ملاتے رہو گے تو ترقیاں بھی ملیں گی اور دیگر سہولیات بھی‘ ورنہ عبرت ناک انجام کے لیے تیار رہو‘ حالانکہ افسران حکومت کا کوئی غیرقانونی حکم 
ماننے کے پابند ہی نہیں ہیں لیکن دیکھا یہی گیا ہے کہ جن پر کرپشن کے سب سے زیادہ الزامات ہوں‘ انہیں ترقی دینے میں کوئی دیر نہیں لگتی اور خوشامد نہ کرنے والے باضمیر افسر ہمیشہ محروم ہی رہتے ہیں۔ میں تو یہ بھی کہوں گا کہ یہ طرزِ حکمرانی بجائے خود ایک طرح کی دہشت گردی ہے۔ لہٰذا اس ناسور کا مقابلہ کرنے والوں کے سامنے یہ اور اس طرح کے کئی چیلنج موجود ہیں جن سے بخوبی عہدہ برآ ہوا جا سکتا ہے۔ اور امید کی جاتی ہے کہ یہ سب کچھ بھی ان کی ترجیحات میں شامل ہوگا‘ اور یہ مسائل حل کرنا اس 
لیے بھی ضروری اور آسان ہے کہ عوام سول حکمرانوں سے جس قدر بیزار ہیں‘ افواج پاکستان سے اسی قدر محبت رکھتے ہیں ورنہ تو دہشت گردی کا خاتمہ بھی سول حکومت اور اس کے اداروں کا کام تھا اور فوج کو مکمل دفاع کے علاوہ کسی اور مخمصے میں ڈالنا ویسے بھی درست نہیں۔ عوام دیکھ رہے ہیں کہ جہاں سول حکمرانوں کی مقبولیت روز بروز کم ہو رہی ہے اور اس کی رٹ کہیں نظر ہی نہیں آتی اور وزیراعظم بظاہر غصے میں ہی نظر آتے ہیں‘ آرمی چیف جنرل راحیل شریف ہی خارجہ مسائل میں بھی سرخرو ہو رہے ہیں جو ایک انتہائی مشکل کام تھا اور سول حکومت نے اس کے سامنے ہاتھ کھڑے کر دیئے تھے۔ چنانچہ چین ہو یا امریکہ‘ برطانیہ ہو یا سعودی عرب‘ ہر طرف صاحبِ موصوف ہی آ جا رہے ہیں اور وہاں ان کا استقبال بھی بطورِ خاص ہی کیا جاتا ہے۔ چنانچہ آپ دیکھ لیں کہ موصوف کی بھاگ دوڑ اور کوششوں سے افغانستان کے ساتھ برسوں کے بگڑے ہوئے حالات کیسے درست اور نارمل ہوتے جا رہے ہیں اور وہاں بھارتی عمل دخل بھی کم سے کم تر ہوتا جا رہا ہے‘ بلکہ بھارت کے ساتھ بھی برابری اور ایک باعزت فاصلے سے تعلقات کو استوار کیا جا رہا ہے۔ 
اور‘ یہ سب کچھ اس تاریخی کارنامے کے علاوہ ہے جو آپریشن کی صورت میں زیرِ کار ہے اور قدم قدم پر کامیابیاں ماتھا چوم رہی ہیں۔ چونکہ کراچی میں بطور خاص جرائم پیشہ عناصر کے خلاف بلاامتیاز کارروائی کی جا رہی ہے اور دوسرے علاقوں‘ بالخصوص پنجاب میں بھی لامحالہ یہ مشق روا رکھی جائے گی اور جرائم پیشہ عناصر کے ساتھ ساتھ جرائم کی جڑ اور سب سے بڑی سہولت کار‘ کرپشن کا خاتمہ اور ناجائز دولت کے وہ انبار بھی پیش نظر رکھے جائیں گے جن کے اصل مالک اس ملک کے محروم عوام ہیں اور جو اس لوٹ مار سے سب سے زیادہ متاثر اور زخم خوردہ ہیں۔ اس کے لیے اس ادارے کو جتنے اختیارات حاصل ہیں اور جنہیں وہ استعمال بھی کر رہا ہے‘ یہ جھاڑو پھیرنے کے لیے وہی کافی ہیں اور دہشت گردی کا اگر خاتمہ مقصود ہے تو اس کے بنیادی اسباب کا قلع قمع کرنا ہوگا ورنہ یہ ساری مشق ادھوری اور بے نتیجہ ہی رہے گی۔ 
آج کا مقطع 
رسیلے غضب تھے، ظفرؔ، اس کے ہونٹ 
وہ شہتوت منہ میں گُھلا دیر تک
By Zafar  Iqbal .. Dunya.com.pk

Social media سوشل میڈیا



اوجِ کمال بھی اس کے لیے چھوٹا لفظ ہے ، وہ کمال جو سوشل میڈیا نے کر دکھایا۔ آج پاکستان ہی کے نہیں بڑے بڑے عالمی تجزیہ کار اور سیاسی فتویٰ باز بھی سوشل میڈیا کے نام سے کانپ اٹھتے ہیں۔ سوشل میڈیا نے مغرب میں اپنی تاریخ کا سب سے بڑا معجزہ بھی اسی سال برپا کیا جس کے سامنے وکی لیکس بھی ہیچ ہیں ، میری مراد اسرائیل کی غزہ پر حالیہ بربریت سے ہے ۔ سکائی نیوز، فاکس، بی بی سی اور سی این این سمیت مغرب کے بڑے میڈیا ہاؤسز نے ہمیشہ اسرائیل کے جنگی جرائم کو سینسر کیا۔ سوشل میڈیا کے دلیرانہ کردار سے پہلے فلسطینیوں پر ہر حملے میں اسرائیل جو واردات چاہتاکرگزرتا،اسے پوچھنے والا کوئی نہیں تھا۔ مجھے برطانیہ کے عالمی شہرت یافتہ تجزیہ نگار نے بتایا، اگر اسرائیل کے موقف کے خلاف ہلکی سی خبر یا کوئی بے ضرر تصویر چل جاتی تو پوری دنیا کے یہودی فون ، تار(hate mail) کے ذریعینفرت انگیز ردِ عمل کا اظہار کر کے عالمی میڈیا منیجروں کے گھٹنے ٹکواکر ناک سے لکیریں کھچواتے تھے۔
غزہ کے شہیدوں کا خونِ مسلسل رنگ لایا۔ سوشل میڈیا نے اس جنگ میں پروپیگنڈے اور ہمدردی کے عالمی محاذ پر اسرائیل کو شکست دے دی ۔ ثبوت یہ ہیں:
1۔ سویڈش وزیراعظم نے پارلیمنٹ سے خطاب کرتے ہوئے ایسا اعلان کیا جس نے اسرائیل کے مغربی حامیوں کے چھکے چھڑا دیے۔ Stephon Lofve نے کہا: فلسطین کامسئلہ حل کرنے کے لیے سویڈن بہت جلد خودمختار فلسطینی ریاست کو تسلیم کر لے گا۔ سوشل میڈیا کی سینسر شپ ماورا دنیا کی ایجاد سے پہلے کسی گورے ملک کے گورے وزیراعظم کی گوری پارلیمنٹ میں ایسے اعلان کا خواب بھی نہیں دیکھاجاسکتا تھا۔
2۔ سوشل میڈیا کی بدولت آج دنیا کے بہت سے ملکوں میں اسرائیل کے جنگی جرائم کو عالمی فوجداری عدالت میں اٹھانے کے لیے با اثر آوازیں بلند ہو رہی ہیں۔
3۔ غزہ جارحیت کے بعد کرہ ارض کے گورے براعظموں میں فلسطینیوںکی حمایت میں تاریخی جلوس نکلے۔ ان میں مغربی رائے عامہ کے لیڈروں ،انسانی حقوق کی تنظیموں اور نوجوان شرکاء کی تعداد عرب و عجم کے مسلمانوں سے ہزاروں نہیں لاکھوں گُنا زیادہ رہی۔
4 ۔ پوری دنیا کے صہیونی جَتھے اکٹھے ہوکر بھی اسرائیل کی ننگی جارحیت کے حق میں قابلِ ذکر دباؤ پیدا کر سکے نہ انہیںکہیں پذیرائی ملی۔ 
سوشل میڈیا نے دنیا بھر میں سرمایہ داری نظامِ کے خلاف احتجاج کی دیوارِ چین کھڑی کی۔ ہمارے بادشاہوں اور ان کے میر منشیوں کے لیے مائی باپ کا درجہ رکھنے والے آئی ایم ایف کے ہر اجلاس کا گھیراؤ ہوتا ہے۔ غریب ملکوںکا خون چوسنے والی اس عالمی ادارے کی جونکیں جہاں جاتی ہیں سوشل میڈیا وہاں احتجاج منظم کردیتا ہے۔ مغرب میں جوتے مہنگے ہونے کے باوجود اکثر احتجاجوں میں آئی ایم ایف سے'اظہارِ اُلفت‘ کے لیے ان کا استعمال عام ہے۔ عالمی بینک کی کہانی بھی اس سے مختلف نہیں ۔ اس کے ما لیاتی اوراخلاقی سکینڈل ایک طرف، دنیا کے ایسے معاشرے جہاں رائے عامہ منظم ہے وہاں آمروں، بادشاہوں اور شہزادوںکے اس پسندیدہ بینک کی دُرگت بنانے والے رضاکار ہر جگہ پہنچ جاتے ہیں، جو لاٹھی گولی کی عالمی سرکار سے یوں کہتے ہیں:
اے خاک نشینو اُٹھ بیٹھو ، وہ وقت قریب آ پہنچا ہے
جب تحت گرائے جائیں گے، جب تاج اچھالے جائیں گے 
کٹتے بھی چلو، بڑھتے بھی چلو، بازو بھی بہت ہیں، سر بھی بہت 
چلتے بھی چلو کہ اب ڈیرے منزل ہی پہ ڈالے جائیں گے 
دنیامیں تبدیلی کی دو تازہ لہریں اٹھیں۔۔۔۔۔ پہلی Transformation کہلا سکتی ہے، یہ مسلح جدوجہد ہے۔ اس کا آغاز تیونس کی میونسپل کمیٹی کے اہلکاروں نے کیا۔ جن رشوت خوروں نے غریب کے پڑھے لکھے بچے کو سڑک پر چھابڑی لگانے سے روکا‘ ظالم سماج میں تبدیلی کی آگ سے بھر ے اس نوجوان نے پٹرول چھڑک کر خودکو نذرِ آتش کر دیا۔ پھر یہ لہر مصر سے ہوتی ہوئی لیبیااور شام پہنچی ۔اس کا تازہ چہرہ داعش ہے۔ دوسری لہر Transition سوسائٹی کا ارتقاء ہے۔ مسلم ممالک کے اقتدار پر قابض دولت کے پجاری بزدل اور لا لچی حکمران اور ٹوڈی بادشاہ اس تبدیلی سے لرز رہے ہیں۔
آہنی دیوار میں قید معاشروںمیں سوشل میڈیا نے نئی نسل میں تبدیلی کے شعلے بلند کیے۔ خلیج کے کچھ ملکوں میں عورت گاڑی نہیں چلا سکتی۔ سعودی یونیورسٹی کے دو طلباء نے 70 ء کی انقلاب آفرین دہائی میں bell fast,one way ticket to the moon ,respoteen والے بینڈ بیٹل کی ایک دھن کی پیروڈی کی ہے۔گانا تھاNo women ,No cry۔ دنیا بھر میں مشہورگانا عورتوں کے خلاف پابندی پہ یوں جوڑا گیا:No women ,No drive۔اس امیچوردُھن نے آٹھ بادشاہتوں میں تھرتھلی مچادی۔ سوشل میڈیا نہ ہوتا تو یہ جوان اپنی پچھلی دو نسلوں کی طرح غلا می کا کلچہ، پابندیوں کے دہی کے ساتھ کھا کھاکر پھولتے رہتے۔
مشرقِ وسطیٰ میں جاری ایک کے بعد دوسری اور پھر تیسری نہ ختم ہونے والی جنگ میں ہر بادشاہ سلامت کلاشنکوف، پیٹرو ڈالر اور جہاز تک جھونک چکے ہیں۔ یہ واردات بھی سوشل میڈیا پر بیٹھے نوجوانوں نے پکڑ لی؛ چنانچہ آج مڈل ایسٹ کا سب سے مقبول ترین تبصرہ یہ ہے: جنگ کے تاجر اپنی خاندانی حکمرانی بچانے کے لیے آگ اور بارود کا کھیل کھیل رہے ہیں تاکہ بڑی طاقتیں اسرائیل کے تحفظ کے نام پر خلیج میں موجود رہیں۔ 
آئیے،کچھ گھر کی خبر لیں! آج کاپاکستان تبدیلی کا آتش فشاں ہے۔ ایک بات کہتا چلوں، فیصلہ اب بھی ہمارے ہاتھوں میں ہے۔ تبدیلی ارتقاء والی ہو یا فنا (Destruction) والی، تبدیلی بس تبدیلی ہے۔ سٹیٹس کوکے کارندے کوئی کام نہیں کرتے۔ ان کی تعلیم بھی واجبی۔ یہ اپنے گوشواروں اور کاغذاتِ نامزدگی میں روزگارکے خانے میں ''سیاست‘‘ لکھتے ہیں ۔ وہ جلوس کو شر پسندی، نعروں کو بغاوت، جلسے کو جمہوریت دشمنی، ریلی کو آئین شکنی اور دھرنے کو غداری سمجھتے ہیں۔ ان کے چمچوں اورکڑچھوںکا حال مرزا کی صاحباں جیسا ہے جو چاہتی ہے فقیرکی وہ کٹیا جل جائے جس میں دیا روشن رہتا ہے۔گلیاں ویران اور سنسان ہو جائیں تاکہ اس میں ایک طرف صاحباں اور دوسری طرف اس کا یار مرزا گھومتا نظر آئے۔کئی خواتین و حضرات اس ذلت آمیز ندامت کو جمہوری مفاہمت کہتے ہیں۔کچھ بے روزگار بابے 80,80 سال کی عمرکے بعد بھی پاکستان کو مضبوط کرنے کے لیے اس نظام کے ذریعے غریبوں سے ویسی ہی محبت کرتے ہیں جیسا عشق دیمک لکڑی کے ساتھ کرتی ہے۔ ظاہر ہے دیمک کی معشوق لکڑی عشق کی تکمیل پر مٹی بن جاتی ہے۔ زمینی حقیقت تو یہ ہے پاکستان ایک نہیں دو ہیں۔ اب یہ مشرقی اور مغربی پاکستان نہیں بلکہ رعایا کا پاکستان اورمافیازکا پاکستان ہیں۔ رعایا کے لیے ہر روز نیا ٹیکس ہے۔ جگّا اور بھتّہ سے لے کر چولہے اور تعلیم تک ، ہر روز مزید مہنگائی ہے۔پیاز، ٹماٹر ،دھنیا اور شلجم سے لے کر دال اور جوار باجرے تک بڑے کارخانہ دار اور کاروباری مافیاز جو بجلی اورگیس سرکاری اہلکاروں کی مدد سے چوری کرتے ہیں، بل اس کا رعایا ادا کرتی ہے۔ تھانیدار،کوتوال اور چوکیدارکی تنخواہ کے کوڑے رعایاکی پیٹھ پر پڑتے ہیں جبکہ حفاظت مافیازکی ہوتی ہے۔ ہر شہرکی ہر سڑک کا کچھ نہ کچھ حصہ بند ہے۔ جہاںکوئی نہ کوئی زمینی خدا کالے ناگ کے طور پر ناکہ لگا کر بیٹھا ہے۔ ہرگلی میں نوگو ایریا ہے جہاں داخل ہونے والے خوش قسمت ہوں تو انہیں جوتے پڑتے ہیں‘ بدبخت ہوں توگولیاں ۔ ہر شاہراہ پر بڑی گاڑیاں دندناتی ہیں جو موٹر سائیکل والے کو مکھی اور چھوٹی کار والے کوکیڑا سمجھتے ہیں۔ بارش کے موسم میں یہ اپنی شان اور طاقت کے اظہارکے لیے پانی کے جوہڑ سے فراٹے بھرکرگزرتے ہیں۔ سکول کے بچے اورکالج کی لڑکیاں جب کیچڑ اورگند سے منہ صاف کرتے ہیں تو انہیں گاڑی چلانے کا مزہ آ جاتا ہے۔ زیادہ زمین کی ملکیت چند خاندانوں کے پاس ہے۔کچھ جاگیردار کئی کئی لاکھ مربع زمین کے مالک بھی ہیں۔ ایک مربع میں دو سوکنال ہوتی ہے، ایک کنال میں بیس مرلے ۔ بے زمین کاشتکار ، بے گھر ہاری ، سڑکوں پر سونے والے مزدور اور کچی آبادیوں کے مکین جانتے ہی نہیں کہ زمین یا پلاٹ کی الا ٹمنٹ کا مطلب کیا ہے؟ سوشل میڈیا بغاوت کا نام ہے، بغاوت کے بغیر سماج کبھی نہیں بدلا۔ 
Babar  Awan

Liberalism, Secularism & Islamism



Liberalism is a political philosophy or world view founded on ideas of liberty and equality. The former principle is stressed in classical liberalism while the latter is more evident in social liberalismLiberals espouse a wide array of views depending on their understanding of these principles, but generally they support ideas and programs such as freedom of speechfreedom of the pressfreedom of religionfree marketscivil rights,democratic societiessecular governments, and international cooperation. [wikipedia]
Book:
Islam's relationship to liberal-democratic politics has emerged as one of the most pressing and contentious issues in international affairs. InIslam, Secularism, and Liberal Democracy, Nader Hashemi challenges the widely held belief among social scientists that religious politics and liberal-democratic development are structurally incompatible. This book argues for a rethinking of democratic theory so that it incorporates the variable of religion in the development of liberal democracy. In the process, it proves that an indigenous theory of Muslim secularism is not only possible, but is a necessary requirement for the advancement of liberal democracy in Muslim societies.


أ دھا سیر گوشت اور آدھا سیر بِلّی
لبرل ازم کی طرح سیکولرازم بھی وہ بدقسمت لفظ ہے جسے عفریت بنا دیا گیا ہے۔ جس شخص نے بھی یہ اصطلاح سب سے پہلے استعمال کی، اب بہرطور یہ اُن معنوں میں نہیں لی جاتی۔ اس کا مطلب لادینیت، الحاد یا دہریہ ہونا ہرگز نہیں! اس سے مراد پوری دنیا میں اب یہ لیا جاتا ہے کہ تمام مذاہب کو برداشت کیا جائے اور مذہبی معاملات میں جبر، تشدد، امتیاز اور نفرت سے بچا جائے۔ اگر سیکولرازم کا مطلب دہریت اور الحاد ہوتا تو بھارتی مسلمان اسے اپنی ضرورت نہ سمجھتے۔ اسدالدین اویسی آل انڈیا مجلسِ اتحادالمسلمین کے صدر ہیں۔ تین بار لوک سبھا کے رکن رہے۔ 21 اکتوبر 2015ء کو انہوں نے دہائی دی کہ ''سیکولرازم کے بغیر بھارت بے کس ہو جائے گا۔ اس ملک کی اقدار میں سیکولرازم اور تنوع بنیادی اہمیت رکھتے ہیں اور انہیں ہر حال میں مضبوط کرنا ہو گا‘‘۔ امریکی ذرائع ابلاغ میں آئے دن اُن کے دانشور، پروفیسر اور اہلِ علم وضاحتیں کر رہے ہیں کہ سیکولرازم سے مراد نازی ازم ہے، نہ سٹالن ازم، نہ سوشلزم اور نہ ہی الحاد و دہریت! امریکی اہلِ علم دائیں بازو کے انتہا پسند مذہبی گروہوں پر الزام لگا رہے ہیں کہ سیکولرازم کو یہ لوگ اپنے مقاصد کی خاطر غلط ملبوس پہنا رہے ہیں۔
اس وقت تقریباً اجماع ہے کہ سیکولرازم سے مراد ہے تمام مذاہب کو برداشت کرنا‘ معاشرے میں تنوع کی موجودگی میں مسائل کو عقل اور منطق کے ذریعے حل کرنا، ہر شہری کو اپنے جائز منصوبوں کی تکمیل میں مدد دینا، مساوات کو اہمیت دینا، ذات پات، طبقات، نسل، مذہب اور عقیدے کے تعصب کے بغیر عوام کی فلاح و بہبود کے لئے ریاست کی طرف سے اقدامات کرنا۔
اگر تعصب کو ایک لمحے کے لئے ایک طرف رکھ دیا جائے تو یہ ماننا پڑے گا کہ سلطنتِ عثمانیہ نے یورپ اور امریکہ سے بہت پہلے اپنے معاشرے کو سیکولر کیا تھا۔ بے شک یہ اصطلاح اُس وقت استعمال نہیں ہو رہی تھی مگر آج متوازن اور غیر متعصب دانشور سیکولرازم سے جو کچھ مُراد لیتے ہیں سلطنتِ عثمانیہ نے اس کا عملی مظاہرہ کرکے پوری
دنیا کو دکھا دیا تھا کہ سیکولر معاشرہ کیا ہوتا ہے۔ یہودی اور نصرانی بلند مناصب پر فائز تھے۔ حکیم یعقوب پاشا (یہودی) وزیر خزانہ رہا۔ پرتگالی یہودی موسیٰ ہامون خلیفہ کا طبیب تھا۔ ابراہیم کاسترو ٹکسال کا حاکمِ اعلیٰ تھا۔ سلطنتِ عثمانیہ کے عروج کے زمانے میں (1300ء سے 1600ء تک) غیر مسلموں نے ازحد ترقی کی۔ تجارت، مالیات، سفارت، وزارت، انتظامیہ ہر جگہ موجود تھے۔ سلطان محمد فاتح نے قسطنطنیہ فتح کیا تو حکم دیا کہ ''مسلمان، عیسائی اور یہودی‘‘ سلطنت کے اطراف و اکناف سے آئیں اور قسطنطنیہ میں آباد ہوں! نئے دارالخلافہ کی آبادی میں یہودی دس فیصد ہو گئے۔ دوسرے غیر مسلم اس کے علاوہ تھے۔ 1481ء سے 1512ء تک کا زمانہ ہسپانیہ میں مذہبی عدالتوں کے ظلم و ستم کا تھا۔ سلطنتِ عثمانیہ نے اپنے دروازے کھول دیے۔ ایک لاکھ پچاس ہزار یہودی ہسپانیہ سے بھاگے۔ اکثریت کو پناہ ترکوں کے ہاں ملی۔ عثمانی خلیفہ کا ہسپانوی بادشاہ پر یہ طنز اُس زمانے میں بہت مشہور ہوا... ''تم فرڈی ننڈ کو عقل مند سمجھتے ہو! وہ اپنے ملک کو غریب اور ہمارے ملک کو امیر کر رہا ہے!‘‘ یہ یہودی، عثمانی سلطنت کے امیر تر شہروں میں آباد ہوئے۔ قسطنطنیہ میں اُس وقت 44 یہودی عبادت خانے تھے۔ پروفیسر آرنلڈ، جو مشرقی علوم کے بہت بڑے عالم تھے، سر سید احمد خان اور شبلی نعمانی کے دوست تھے، علی گڑھ مسلم یونیورسٹی اور گورنمنٹ کالج لاہور میں پڑھاتے رہے اور علامہ اقبال کے استاد رہے، لکھتے ہیں کہ عثمانی حکومت کے مفتوح علاقوں میں اسلام زور اور طاقت سے نہیں پھیلا۔ آرنلڈ اس کا سبب اخلاقی برتری کو قرار دیتے ہیں۔ اخلاقی برتری کا ایک مظہر یہ بھی تھا کہ غیر مسلموں کو بلند مناصب پر فائز کیا جاتا تھا!
اِس وقت بھارت میں جو سلوک مسلمانوں اور نچلی ذاتوں کے ساتھ ہو رہا ہے، اُسے سیکولرازم کے کھاتے میں ڈالنا مُودی کے ہاتھ مضبوط کرنے کے مترادف ہے! روایت ہے کہ مُلا نصرالدین آدھا سیر گوشت خرید کر لائے اور بیوی سے کہا کہ پکا دینا۔ خود کسی کام سے باہر چلے گئے۔ بیوی کو ایک مدت بعد گوشت ملا ہو گا۔ اس نے بُھونا اور سارا خود ہی چٹ کر گئی۔ مُلّا آئے تو بیوی نے شکایت کی کہ بلّی کھا گئی۔ مُلاّ نے بلّی کو ترازو میں تولا۔ بلّی کا وزن آدھا سیر نکلا۔ مُلاّ نے پوچھا: اگر یہ گوشت کا وزن ہے‘ تو بلّی کہاں ہے؟ اور اگر بلّی خود ہی آدھا سیر ہے تو گوشت کہاں گیا؟
اگر مودی اور آر ایس ایس کے سیاہ کارنامے سیکولرازم کے کھاتے میں ڈالیں گے تو پھر نتیش کمار اور اُس کا ساتھ دینے والی پارٹیوں کو کہاں رکھیں گے؟ اور اگر بہار میں جیتنے والے سیکولرازم کے نام پر جیتے ہیں تو مُودی اور بی جے پی سیکولر کس طرح ہو گئے؟ ہر شخص کو معلوم ہے کہ مودی ہندوتوا کا نقیب ہے۔ گجرات میں مسلمانوں کے قتلِ عام کا ذمہ دار وہی تھا۔ بھارتی ادیب جوق در جوق اعزازات واپس کر رہے ہیں۔ بھارتی نیوی کے سابق سربراہ نے احتجاج کیا ہے! یہ لوگ یہی تو رونا رو رہے ہیں کہ مُودی اور اُس کے ہم رکاب بنیاد پرست متعصب ہندو بھارت کا مُنہ کالا کر رہے ہیں!
یہ سیکولرازم ہی ہے جس کے طفیل کروڑوں مسلمان، اپنے آبائی ممالک سے ہجرت کر کے، امریکہ، کینیڈا، برطانیہ، فرانس، جرمنی،
ہسپانیہ، جاپان، آسٹریلیا، سنگاپور، نیوزی لینڈ، آسٹریا، ہالینڈ، ڈنمارک، ناروے، سویڈن حتیٰ کہ فن لینڈ جیسے دور افتادہ ممالک میں آباد ہو گئے ہیں۔ ان ملکوں میں انہیں مذہبی آزادیاں حاصل ہیں، مساجد آباد ہیں، جائیدادیں، مکان، دکانیں اُن کے نام پر ہیں، پارلیمنٹ کے وہ ممبر بن رہے ہیں، وزارتیں اور سفارتیں انہیں دی جا رہی ہیں۔ اپنے اپنے ملکوں سے وہ اپنے رشتہ داروں کو بھی بلا کر آباد کر رہے ہیں۔ زرِمبادلہ بھیج رہے ہیں۔ اس کالم نگار نے اپنے ایک عزیز کی وساطت سے مساجد اور مدارس کے اعداد و شمار حاصل کیے ہیں۔ صرف ریاست ہائے متحدہ امریکہ میں تین ہزار سے زیادہ مسجدیں ہیں۔ کیلی فورنیا میں 525، نیویارک میں 507، ٹیکساس میں 302، فلوریڈا میں 186، اسی طرح ہر ریاست میں مسجدوں کی تعداد معلوم کی گئی ہے۔ ایک نجی ذریعے کے مطابق نیویارک، شکاگو، کیلی فورنیا، فلوریڈا اور اٹلانٹا میں درس نظامی کے کم از کم پندرہ مدارس کام کر رہے ہیں۔ ہو سکتا ہے اصل تعداد اس سے زیادہ ہو۔ حفظِ قرآن پاک کے امریکہ میں دو سو مدارس ہیں! برطانیہ کے اُن شہروں میں جہاں پاکستانی زیادہ تعداد میں ہیں جیسے مانچسٹر، گلاسگو، بریڈفورڈ وغیرہ، پاکستان سے فرقہ واریت تک درآمد کی جا رہی ہے۔ پیری فقیری، استخارہ، جادو ٹونہ کا علاج۔ سب کچھ پوری حشر سامانیوں کے ساتھ موجود ہے۔ کوئی روک ٹوک نہیں۔ خصوصی ٹیلی ویژن چینل رات دن چل رہے ہیں، آسٹریلیا میں مصریوں کی اپنی مساجد ہیں، ترکوں کی اپنی، بنگالیوں کی اپنی اور پاکستانیوں کی اپنی۔ لاکھوں صومالوی مہاجر آباد ہوئے ہیں۔ بہت سے خوشحالی اور امارت سے ہمکنار ہو رہے ہیں۔ سڈنی کے اُس حصے میں‘ جسے لکمبا (LAKEMBA) کہا جاتا ہے، جائیں تو یوں لگتا ہے قاہرہ یا لاہور میں آ گئے ہیں۔ میلبورن میں فاکنر کے علاقے میں پاکستانیوں کی بہت بڑی مسجد ہے جو تبلیغی جماعت کی سرگرمیوں کا بھی مرکز ہے۔ اس کے ساتھ ملحق مسلمانوں کا اپنا تعلیمی ادارہ ہے۔ عربوں اور ترکوں کے اپنے تعلیمی ادارے ہیں جو حکومت سے منظور شدہ ہیں۔ ان تمام ملکوں میں اسلام مخالف عناصر آئے دن مطالبے کرتے پھرتے ہیں کہ مسجدوں پر پابندی لگائی جائے اور مسلمانوں کو نکال باہر کیا جائے مگر کسی حکومت نے اس قسم کے انتہا پسندانہ مطالبات کو کبھی درخورِ اعتنا نہ سمجھا! آئے دن ہمارے ہاں سے اور دوسرے مسلمان ملکوں سے علماء کرام، پیرانِ عظام، مشائخ کرام اور روحانی شخصیات ان ملکوں کے دورے کرتی ہیں، چندے اکٹھا کرتی ہیں، عقیدت مندوں سے خدمت کراتی ہیں، تبلیغی جماعت کے وفود ان ملکوں میں شہر شہر قریہ قریہ گھومتے ہیں۔ مشرقِ وسطیٰ کے مسلمان ملکوں میں یہ سب کچھ کرنے کا تصور بھی نہیں کیا جا سکتا! امام خمینی سے لے کر علامہ طاہرالقادری تک سب کی سرگرمیوں کے مراکز مغربی ممالک ہی رہے ہیں۔ یہ سب کچھ جمہوریت اور سیکولرازم کی وجہ سے ہے۔ اگر یہ ریاستیں سیکولر نہ ہوتیں اور مسیحی ہوتیں تو پادری اور دوسرے متعصب لوگ کسی ایک مسلمان اور ایک مسجد تک کو برداشت نہ کرتے!
اس کے مقابلے میں ہمارا اپنا طرزِ عمل کیا ہے؟ مسلم لیگ نون کے رکن ڈاکٹر رمیش کمار نے کچھ عرصہ پہلے قومی اسمبلی کو بتایا کہ ہر سال پانچ ہزار ہندو گھر بار چھوڑ کر بھارت جا رہے ہیں۔ رمیش کمار نے کہا کہ صرف دو ماہ میں مذہبی تشدد کے چھ واقعات رونما ہو چکے ہیں۔ ہندوؤں کی مذہبی کتابیں جلائی گئی ہیں اور بااثر افراد اندرون سندھ میں ہندو لڑکیوں کو مذہب تبدیل کرنے پر مجبور کر رہے ہیں!
اگر ذہنوں میں مخصوص ڈکشنریاں کھلی رہیں گی اور آنکھوں پر مخصوص رنگوں کی عینکیں لگی رہیں گی تو یہی ہو گا، جو اب ہو رہا ہے۔ جہاں سیکولرازم یا لبرل ازم کا نام آیا، چہروں پر ہوائیاں اڑنے لگتی ہیں، یا گلوں کی رگیں پھول کر سرخ ہو جاتی ہیں اور سوچے سمجھے بغیر واویلا مچا دیا جاتا ہے! خدا کے فضل سے اسلام کمزور ہے نہ پاکستان کہ مذہبی رواداری سے اور دوسرے مذاہب کو برداشت کرنے سے اسے نقصان پہنچ جائے! تلفظ تک تو ہمیں آتا نہیں، معنیٰ کیا سمجھیں گے۔ اکثر حضرات کو سیکولر کے سین کے نیچے زیر لگا کر SEECLAR کہتے سنا ہے حالانکہ سین کے اوپر زبر ہے یعنی SECULAR!

By M. Izhar ul Haq
http://m.dunya.com.pk/index.php/author/muhammad-izhar-ul-haq/2015-11-18/13345/38810027

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~  ~ ~ ~  ~
Humanity, ReligionCultureSciencePeace
 A Project of 
Peace Forum Network
BooksArticles, BlogsMagazines,  VideosSocial Media
Overall 2 Million visits/hits
http://JustOneGod.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~